الصلوٰ ۃ والسلام علیک یا رسول اللہ الصلوٰ ۃ والسلام علیک یا حبیب اللہ
Subscribe: PostsComments

روحانی ٹور انجمن سرفروشان اسلام فیصل آباد

August 14, 2017

عالمی روحانی تحریک انجمن سرفروشان اسلام فیصل آباد کی طرف سے ایک روحانی ٹور ترتیب دیا گیا جس میں فیصل آباد کے علاوہ سمندری کے ذاکرین اور ذاکرات نے بھر پور شرکت کی ٹور 4گاڑیوں پر مشتمل تھا اور تقریباً 225 مر د ، خواتین نے شرکت کی ۔ اس روحانی قافلہ کا آغاز آستانہ فیصل آباد سے ہوا اور مختلف راستوں سے ہوتاہوا کھڑی شریف میاں محمد بخش ؒ اور دمڑی والی سرکار ؒ کے مزار شریف پر پہنچا ۔ میاں محمد بخش ؒ کے دربار شریف پر حاضری کے بعد محفل ِ پاک منعقد کی گئی اور محفل کا آغاز حمد ِ باری تعالیٰ سے کیا گیا جس کی سعاد ت محمد اطہر اقبال قادری نے حاصل کی اس کے بعد بارگاہ ِ سرورِکونین ﷺ میں ہدیہ عقید ت کا سلسلہ شروع ہو ا اور عابد علی قادری (آف سمندری ) اور محمد کاشف قادری (آف چنیوٹ) نے پیارے آقا علیہ السلام کی بارگاہ مقدسہ میں نعت کا نذرانہ پیش کیا اس کے بعد حضور پیران ِ پیر دستگیر جناب غوث پاک ؓ کی بارگاہ میں منقبت کا نذرانہ محمد ساجد قادری نے پیش کیا ۔ میاں محمد بخش ؒ کی شہرہ آفاق تصنیف سیف الملوک اور پیر ومرشد حضرت سیّد نا ریاض احمد گوھر شاھی مدظلہ العالی کی بارگاہ میں قصیدہ کی سعادت عبدالعزیز قادری نے حاصل کی ۔
محفل پاک کے آغاز ہی سے بہت سارے نئے لوگ بھی محفل کا حصہ بنے اور بعد ازاں ذکر ِ قلب کی اہمیت بیان کرتے ہوئے عبدالعزیز قادری نے کہا کہ اللہ رب العزت کے نام کو اپنے دلوں میں بساکر اولیا ء کرام ایسی حیات ِ جاویدانی حاصل کر لیتے ہیں کہ وہ امر ہوجاتے ہیں وہ خود تو اس دنیا سے چلے جاتے ہیں لیکن ان کے نام کے ڈنکے چار دانگ ِ عالم میں بجتے ہیں اور انہی اللہ کے ولیوں کی نسبت اور سنگت سے بھٹکے ہوئے لوگوں کو راہِ ہدایت نصیب ہوتی ہے کیونکہ ان کا در س اور تعلیم ہی دلوں کو پاک کر کے اللہ کے نام کو دلوں میں بساکر ویران اور بنجر کھیتیوں کو نور ِ عرفان سے روشن کرنا ہوتی ہے ۔محفل پاک میں موجو د نئے لوگوں کو ذکر ِ قلب کی دولت سے نوازا گیا اور فیضِ روحانی مرشد پاک کو حاجی محمد اویس قادری صاحب نے عوام الناس میں تقسیم کیا ۔
حلقہ ذکر ترتیب دیا گیا جس کے فرائض وحید انور قادری صاحب نے سرانجام دیئے اور اس کے بعد درود و سلام پڑھا گیا اور چوہدری اظہر نواز صاحب نے ملک و قوم کی بھلائی اور پاکستان کو اندرونی، بیرونی سازشوں اور خاص طور پر دہشت گردوں سے محفوظ رہنے کے لیے اللہ پاک کی بارگاہ میں خصوصی دعا فرمائی ۔
میر پو ر کے ساتھی محمد شفیق قادری نے اپنے ہوٹل پر تمام ساتھیوں کے ناشتے کا انتظام کیا ہوا تھا اس کے بعد تمام لوگ اپنی اپنی گاڑیوں میں بیٹھ کر میرپور (شہر ) پہنچے ناشتہ کیا اور قبلہ ابا جی حضور ؒکے دربار شریف پر حاضری کے لیے روانہ ہو گئے۔
قبلہ ابا جی حضور ؒ کے دربار شریف پر بھی محفل پاک منعقد کی گئی جس کا آغاز محمد نثار بٹ صاحب نے حمد ِ باری تعالیٰ سے کیا نعت ِ رسول ِ مقبول ﷺکی سعادت عبدالعزیز قادری نے حاصل کی قصیدہ غوثیہ محمد جمیل قادری نے پیش کیا اور قصیدہ مرشدی کی سعادت عبدالعزیز قادری نے حاصل کی ۔
شبیر بھائی نے اباجی حضور ؒ کے حوالے سے بات کرتے ہوئے کہا کہ ہر ذاکر اس بات سے واقف ہے کہ اباجی حضور ؒکس قدر شفیق اور مہربان شخصیت کے حامل تھے ان کی عزت و تکریم اس سے بڑھ کر کیا ہوگی کہ خود پیر و مرشد ابا جی حضور ؒ کے احترام میں کھڑے ہوجاتے تھے۔ اللہ پاک ہمیں اس نسبت سے دائمی وابستگی عطا فرمائے(آمین) اس کے بعد حلقہ ذکر ترتیب دیا گیا اور دعا کے بعد واپسی کے لیے تمام ذاکرین اپنی اپنی گاڑیوں میں بیٹھ کر فیصل آباد آستانہ پر پہنچے اور ٹور کی کامیابی پر دلی خوشی کا اظہار کیا۔

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestmailby feather
انجمن سرفروشان اسلام (رجسٹرڈ) پاکستان